Sunday 4 November 2012

Chop chop

Az új fodrászom, Nicole, nagy reményeket ébresztett bennem tegnap, amikor feltett egy csomó kérdést: mit szeretnék, mit nem szeretnék - rétegest, meg ferde frufrust csak a holttestemen át, mindig mindenki olyat akar nekem vágni; aztán megnéztük együtt a képeket, amiket vittem és közösen kiválasztottuk a legjobbat.

Aztán persze nem kellett csalódnom, mert egy rövid kis ollócsattogtatás után megkérdezte, hogy és akkor most hogy szárítsa meg. Kérdőn néztem rá a tükörből, mondván, még le se vágta rendesen a hajam, mert azt beszéltük meg, hogy vállig fog érni, de még mindig a lapockámat súrolja, úgyhogy tegye csak le szépen azt a hajszárítót és vagdosson még egy kicsit. Chop chop...

Végül a frufru se lett pont olyan, mint amilyenben megállapodtunk. Felmerülhet a kérdés, hogy miért nem szóltam neki. Egész egyszerűen úgy vagyok vele, ha a kép alapján nem képes megcsinálni, akkor nem bízom benne, hogy majd hirtelen homlokon csókolja a múzsa, csak mert szóltam. Jobb nem kockáztatni.


 Útközben meg összecimbiztem egy cicával. Nem kellett neki kétszer mondani, hogy pózoljon a kerítésen.



2 comments:

  1. Jobb egyáltalán nem bízni bennük. Velem előfordult olyan is, hogy 1-2 jól sikerült vágás után hátradőltem, hogy végre, egy igazán jó fodrász, aki érzi hogy mit akarok, szóval "vágd csak nyugodtan, ahogy érzed, tudod hogy szeretem", és olyankor tört elő belőle az addig jól titkolt az állat.

    ReplyDelete
  2. Haha... en egy hasonlo "hatradoles" alkalmaval vegeztem majdnem feher szoke melirral a hajamban par evvel ezelott. Meg jo, hogy tel volt, ugyhogy sapkat huztam, es a sotetseg leple alatt elorhantam a tescoba hajfesteket venni...

    ReplyDelete