Wednesday 21 November 2012

30 days

Amikor beiratkoztam a gymbe, úgy terveztem, hetente legalább háromszor megyek majd. Aztán rájöttem, hogy például ez munka előtt nem mindig túl praktikus, mert akkor ott kell zuhanyozni, a vizes törölközőt meg majd rakosgathatom egész nap, meg háromszor átöltözni egy reggel azért kicsit túlzás. Ráadásul céklavörös fejjel se akarok az irodában ülni. Ez nálam amúgy nem edzettség kérdése, amikor pár éve hónapokon át minden nap mentem, akkor is ugyanolyan szép lila voltam minden alkalommal, mint az első nap.

Szóval főleg hétvégenként megyek, és amikor épp nem dolgozok. Igaz, ilyen nagyon nincs, mert nem tudok minden héten szabadságot kivenni.

Az otthoni tornázgatásnak egyébként nem vagyok nagy híve, de ismét csak elhatározásra jutottam. Kár lenne a hétvégén befektetett energiát veszni hagyni. Elkezdtem nézelődni, hátha mégis találok valami alkalmas videót, ami nem túl hosszú, nem csak egy kimondott testrészre koncentrál egy részben, és nem is valami extrém hülyeség, mint például az a gumiszalagos izé, ami pár éve nagy divat volt, vagy boxolás tánccal kombinálva mondjuk, esetleg zulu lándzsavívás balett elemekkel felturbózva.

Végül ráakadtam a 30 day shredre, ami meg is felel az igényeimnek. Azért mielőtt nekiálltam volna, kétszer is végignéztem, mialatt a peanutbutter-golden syrup bagelemet toltam az arcomba, és eldöntöttem, hogy semmi különösebben bonyolult nincs benne, úgyhogy akár el is kezdhetem.

Az első alkalmon ma estem túl, és még élek. Bár a fő veszélyforrást itt Toby jelentette, aki először csak nézett rám, hogy "ez se normális, itt fetreng az én szőnyegemen, biztos megunta az életét", aztán úgy döntött, hogy akcióba lendül, és akárhányszor földönfekvős gyakorlat következett, megpróbálta lerágni a hajam. Meg aztán könnyű a figyelmemet is elterelni; amikor eljutottunk a butt kicks részhez, akkor egyből eszembe jutott Minsc, a kedvenc karakterem a Baldur's Gateből, aki folyton azt ordította, hogy "Butt kicking for goodness", meg hogy "Go for the eyes, Boo, go for the eyes", és itt el is szakadt a cérna és abba kellett hagynom az ugrálást egy kicsit, mert rámjött a röhögés.

Szóval nagy reményeket fűzök ehhez, és mivel ismerem magam, már az is nagy teljesítmény lesz, ha képes leszek 30 napig csinálni. Azért teljesen nem sikerült meggyőznöm magam, hogy ez tényleg használ is valamit, hiába a sok videó a youtube-on, meg a képek az interneten, úgyhogy lemértem magam mindenhol ma reggel, és majd megnézem hol tartok egy hónap múlva. Lehetséges kimenetelnek még mindig fenntartom, hogy itt fogok ülni a gép előtt a peanutbutter bagelemmel, és sóhajtozok, hogy semmi nem változott.

6 comments:

  1. juj, ez jol nez ki, megneztem belole vagy 2 percet. Mivel decemberben minden aldott nap dolgozni fogok, hetvegen is, asszem majd januarban nekikezdek, ha meg elek akkor. Addigra meg ugyis letelik a te 30 napod, majd beszamolsz rola:)

    ReplyDelete
  2. Majd beszamolok :) Felteve, h nem sultem fel vele szegyenteljesen. Mert akkor majd melyen hallgatok, mintha mi sem tortent volna

    ReplyDelete
  3. :D engem is érdekel valami otthon végezhető dolog, mert nincs pénzem gymre de jó volna kezdeni magammal és a (részemről is) peanut butteres szendvicsektől felhalmozódott dolgokkal valamit :D

    ReplyDelete
  4. En meg mindig elek, es azota is csinalom :) ehm... 5 napja...

    ReplyDelete
  5. na tipikus én, :) én is mindig eltervezem, hogy majd a 2 utcával lejjebb lévő fitnessbe beiratkozom, utána is nézek, mennyibe kerül, ó de jó, van kombinálható, akkor trx (gondolom a gumis őrülettel erre céloztál ) zumba ( 2 lány csinálja a munkahelyen, de a seggük mintha nagyobb lenne) a jógától azért félek, mert túl nyugis,és félek, hogy nincs hatása a kondigépektől mert nem izmosodni akarok már,és félek, hogy túl nagy hatással lesz rám, így is akkor a vállam, squashoznék, de az meg nincs a teremben, aztán megláttam az antigravitációs jógát,(kismillió videót megnéztem, és nőies, gravitáció ellenes- tudom, a gravitáció a barátunk, de akkor is- és talán nem töröm ki a nyakam, nagyon tetszik, de úgy imádtam 2 évvel ezelőtt a kangoot, és az is van itt, no meg aztán ne felejtsük el a fitness boxot, amitől a vádlim jól bedurrant, de imádom, vagy a zsírégető órát válasszam??? aztán besöpröm a szőnyeg alá, hogy majd ha megyek kifizetni a bérletet, ott hirtelen eldöntöm,aztán amikor mennék azért nem megyek, mert még nem döntöttem el, hogy mi legyen, meg a tanár se mindegy.. Aztán ezt csinálom nyár óta.. és egyébként az sem utolsó, hogy családi örökségként, 3 guggolás után olyan céklavörös a fejem, mintha lefutottam volna a maratont, holott én fizikailag meg sem érzem..

    ReplyDelete
  6. na igen, a cekla dolog az eleg borzaszto, en is mindig ugy nezek ki. en amugy direkt sima kondit akartam, amit tudok csinalni egyedul, nem szol hozzam senki, es ha akarom 20 percet maradok, ha meg olyan kedvem van, akkor egy orat :)

    ReplyDelete