Tuesday 20 November 2012

Approved

Meghozták ma az ágyat az Ikeából. Végre lehet megint kultúrált körülmények között aludni.

Van új székem is, végre nem a középkori kínzóeszköznek is alkalmas összecsukós széken kell ülnöm. Hell yeah... Még össze is tudtam rakni egyedül.

Toby egyébként halálra volt rémülve az ikeás pasiktól, végig a kanapé mögött bújkált, amíg azok ki-be járkáltak a dobozokkal. Amikor aztán a papírokat írtam alá, a srác hirtelen térdrerogyott és gügyögni kezdett. Először azt hittem, talán lábfetisiszta, és eddig bírta, hogy én mezítláb vagyok, de aztán kiderült, hogy csak a macska jött elő - nem bírta tovább, hogy nem foglalkozik vele senki -, és azzal próbált ismerkedni.

Ehh...


2 comments:

  1. A macsek jó inspiráció volt a számodra:)

    ReplyDelete
  2. kezdek átmenni macskablogba... :D
    mondjuk itt nálam sose volt nagyon egységes stílus

    ReplyDelete