Sunday 17 June 2012

Secret World Beta Weekend 3: Hell Raised

Gamer girlként nekem a történet és a hangulat mellett az is számít, hogy néznek ki a szereplők az adott játékban. Tegnap kezdetét vette a The Secret World harmadik béta tesztje, és örömmel láttam, hogy nem csak új küldetéseket és történetszálakat adtak az eddigiek mellé, de már elég sokféle ruhából is lehet válogatni a karakterkészítés során.

A legutóbb a szerencsétlen karakterem, Suzy kénytelen volt egy röhejes kockás ingben, nevetséges farmer halásznadrágban és hatalmas cowboy csizmában futkosni a zombik után, mert a többi gönc még ettől is rettenetesebb volt.

Ez alkalommal viszont találtam egész elfogadható öltözéket Sue Ellen számára, mert ugye a fehér ingen sokkal jobban mutatnak a vérfoltok. Azaz csak mutatnának, mert a vér bár fröcsög, a karakterünk nem csöpög tőle egy-egy sikeres kivégzőkörút után.

Azért azt is érdemes megnézni, mások mibe öltöztetik virtuális önmagukat. Lefogadom, a legtöbb apró blúzt, miniszoknyát és tűsarkút viselő ledér nőszemély mögött egy pasi kattogtatja az egeret.
Szóval leszögezhetjük, ebben a játékban megvan a lehetőség tisztességesen felöltözni, de akár sztriptíztáncosokat megszégyenítő szerelést is választhatunk, és így van ez jól, mindenki válogathat kedvére. A Tera Onlineban például kifejezetten zavar, hogy a döntési lehetőség abban merül ki, a kék fodros ruhát veszem fel, amiből kilóg a varázslólányom segge, vagy a pirosat, ami meg még ennyit se takar.
 
Ez alkalommal egyébként Dragont játszottam, nem Templart, szóval a történet Koreában kezdődött, nem Londonban, de hamarosan ismét csak Kingsmouthban találtam magam, ami továbbra is elbűvölő. Mondom ezt úgy, hogy az utcákat zombik és egyéb rettenetes izék járják. Ezen kívül még lecseréltem az assault riflet mágikus képességekre, így most már a zombivadászatot is élvezem, nem csak a tájat.

No comments:

Post a Comment