Sunday 10 June 2012

Dear Watson

Tegnap hirtelen felindulásból kihajítottam a ruháim felét. Először persze arra gondoltam, a sok fánk meg peanut butter miatt nem férek bele már egyikbe se, de miután logikusan újra végiggondoltam, arra jutottam, hogy még ha így is lenne, magasabb a nassolástól biztos nem lettem, márpedig a kiszórt vackok nagy része nem csak túl szűk, de túl rövid is, és biztos vagyok benne, hogy amikor megvettem, még takarta a fenekem. Szóval kedves Watson, a ruháim összementek.

A bizonyítékok megvizsgálása után levontam a következtetést, hol nem kell többet venni semmit, továbbá vissza kell térnem azokhoz az üzletekhez, ahol pár éve vásároltam. Persze ez azt jelenti, hogy majd megint mehetek tolongani a Westfieldbe, meg tömeget taposni az Oxford Streetre.
Ehh...
Birds, flowers, hearts



Timeless

Timeless by mnory featuring white tops

Retro

Retro by mnory featuring a collared dress

No comments:

Post a Comment