Tuesday 12 June 2012

Frenchie

Frenchie a minap kávézás közben hirtelen elhallgatott, majd a bögréjébe suttogta, hogy azt álmodta az éjjel, hogy meghalt. Hirtelen azt se tudtam, mit mondjak, még a kávémat is kishíján félrenyeltem, aztán csak együttérzően hümmögtem. Azzal nagyon nem lehet melléfogni.
"Megint halállal álmodtam", jelentette be Frenchie a mai kávészünetben, a suttogásnál szintén nem sokkal hangosabban. Tekintete a semmibe meredt.
"... megint meghaltál?", kérdeztem vissza szintén suttogva, amikor már egy ideje csak ült ott csendben. Idegesen körbepillantottam, de nem volt a konyhában rajtunk kívül senki.
"Nem", felelte Frenchie, szinte ábrándosan, szemei a mennyezetet pásztázták. "De megöltem az egyik barátom nővérét". Egy furcsa kis félmosoly jelent meg az ajkain, a szeme huncutul csillogott.
"... ehm... hát ez igazán... ehm, érdekes" mondtam kínomban.
"De tudod, mi az igazán vicces?", ekkor már nyíltan mosolygott.
"Mi?", kérdeztem elhaló hangon.
"Ennek a barátomnak nincs is nővére", válaszolt Frenchie és elégedetten belekortyolt a kávéjába.

Persze, hogy nincs, miután eltette láb alól...

No comments:

Post a Comment