Sunday 6 May 2012

Books from the list

Hamarosan befejezem a Feast for Crowst, a következő olvasnivaló a listámon pedig a Wizard and Glass a Dark Tower sorozatból. Időről időre elfelejtem, hogy ez a könyv viszont már nincs meg nekem. Emlékszem, hogy pár éve megvettem, de hogy azóta hova tűnt, arról fogalmam sincs. Pedig nem szokásom elveszteni könyveket, egy ekkorát meg aztán tényleg nehéz is lenne.

Először egy kicsit pánikoltam, de aztán úgy döntöttem, inkább előreveszek valamit a lista végéről. A következő a Triumph of the Sun volt (Wilbur Smith), mert a Dark Tower ötödik részére már csak nem ugorhatok. Kicsit ugyan húztam a számat, mert ezt augusztusban akartam olvasni, mialatt Dél-Afrikában vagyunk, elvégre a történet is valahol Afrikában játszódik. Már épp gratuláltam volna magamnak, hogy ezt milyen hamar megoldottam, rájöttem, hogy ezt a könyvet még nem vettem meg. Bár magyarul valahol meg kell, hogy legyen szerintem, de megfogadtam, ha egy könyvet el tudok olvasni eredeti nyelven, akkor úgy fogom. Az eddig két nyelven olvasott könyvek mind máshogy hatottak eredetiben.

Szóval ez az ötlet sem segített, ugorjunk a következőre. Spud - Learning to fly. Persze ezt is az afrikai nyaralásra szántam, mert az első könyvet is ott olvastam, és Durbanban játszódik ez is, de ugye ne legyek már válogatós. Csakhogy ez sincs még meg.

Mi a következő? Susan Hill - The woman in black. Még ez is csak a kívánságlistáig jutott el.
Stephen King - Wind through a keyhole: A Dark Tower Novel. Ennek se kezdhetek még neki, amíg a sorozatot be nem fejeztem, igaz, időrendileg ez valahol a negyedik és az ötödök rész közé illik, de itt megint csak visszakanyarodtunk az alap problémához, történetesen, hogy a negyedik könyv nekem nincs meg.

Suzanne Collins - The hunger games. Szintén nem szereztem még be, mondván előbb még mást olvasok úgyis. Well done...

George R. R. Martin - Dance with Dragons? Természetesen az sincs meg. Johnnak megvan, Kindle formátumban, de azt már csak nem kérhetem el állandóan, mert ő is olyan, mint én, mindig olvas valamit. Ellenben ő nyomtatott könyvet már csak ritkán vesz.

Szóval ma reggel megrendeltem párat ezek közül, de beletelik pár napba, mire kézhez kapom őket. Ha szerencsés vagyok, akkor még a hét vége előtt meglesz legalább egy, de addig itt maradok könyv nélkül. Ami kicsit nevetségesen hangzik, ha figyelembe vesszük a tényt, hogy jelen pillanatban úgy 500 könyv sorakozik a polcaimon. De semmi igazán hosszúba nem akarok belekezdeni, egy trilógiának se akarok nekiállni, amíg a hétrészes Dark Towert be nem fejeztem, aztán meg van egy csomó amit már olvastam.

Mindebből aztán az következik, hogy kell nekem egy Kindle. Akkor aztán egy kattintással bármikor, bárhol kézhez kaphatnám az épp aktuális szeszélyemnek megfelelő könyvet. Igaz, nem lenne szép borító, meg papírillat...

No comments:

Post a Comment