Tuesday 15 May 2012

Anchovies are also eaten by humans...

Tegnap munka után ismét elmentünk vacsorázni a Wheatsheaf Pubba. Amióta levették a chillit az étlapról, nem találom a helyem. Szerencsére Blue Moon még mindig van, nem is tudom, mit csinálnék, ha már a kedvenc söröm se lenne.

Kínomban végül caesar salátát rendeltem, és lelki szemeim előtt már lebegtek is a parmezánreszelékek és a ropogós kenyérkockák. Persze a szakács megint csak kreatív volt, és sajt helyett szottyadt haldarabokkal szórta meg a salátát. Az öntetben meg olívaolajtól átázott krutonok úszkáltak szomorúan.

Nem utálom én egyébként a szardíniát, de ha azt akartam volna enni, biztos nem caesart rendeltem volna. Szóval miután szépen körberakosgattam őket a tányér szélén, mint egy sormintát, rá kellett jöjjek, hogy ez rajtam nem fog segíteni, mert még a pirított bacon is halízű volt. Az is mit keres a salátában egyébként?

John is cipőtalpat kapott burger helyett, úgyhogy van egy olyan gyanúm, hogy ez a szakács se lesz hosszúéletű.

No comments:

Post a Comment