Sunday 27 January 2013

Should I stay or should I go...

Tobyt tegnap engedtük ki először. Szépen sütött a nap, úgyhogy jól el is szórakozott odakint vagy fél órát, utána viszont jött a konyhaabla alá nyávogni. Ma reggel esett az eső, így nem gondoltam, hogy megint kedve lenne elhagyni a házat, de reggel 7-kor már az ajtót kaparta, és amikor erre nem reagáltam, elkezdett két lábon ugrálni az ablakban.

Már egy órája kint van. Az előbb kimentem megnézni, mit csinál, de nem láttam sehol. Ráadásul még ki is zártam magam. Még jó, hogy a fölszinten lakunk, úgyhogy addig kocogtattam a hálószoba ablakát, amíg John fel nem kelt és be nem engedett. Meg kell jegyeznem, ez beletelt vagy három percbe.

Közben mintha hallottam volna Toby csengettyűjét...

Bolhás is lett amúgy, tegnap vettem észre. Azóta pszichológiai alapon viszketek én is.

5 comments:

  1. nálunk a kutya.. de mi észre se vettük, hogy esetleg mi is amiatt viszketnénk.. aztán ki tudja:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nalam szerencsere tenyleg csak psziches alapu volt

      Delete
  2. komolyan? kapott nyakörvet akkor vagy cseppeket?

    (a bolhacsípés szörnyű, Férjem szüleinál voltunk külföldön otthon, nekik kutyájuk van, valószinű ő is bolhás, mert életemben először úgy összecsípett a bolha, hogy több mint 30 csípés volt mindkét lábamon, néhol 5 egymás mellett, ezerszer jobban viszket mint a szunyogcsípés és 2hete nem múlnak olyan nagyon -csak javulnak-. Szóval inkább nem próbáljátok ki szerintem :-DD

    ReplyDelete
  3. Kapott cseppet is meg nyakorvet is... csak hogy biztosra menjunk :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D én is mindent ráraknék, csak bolhacsípés az többet ne legyen :D

      Delete