Saturday 19 January 2013

Ealing White

Havazik...

Tegnap reggel még épp csak valami szöszök estek, és a járdák is csak porcukrosnak néztek ki, de a Tesco előtt már kilószámra szórták a sót. Egy másik üzlet előtt valami pirosas színű darabkák borították az utat, úgy nézett ki, mint a fajita fűszerkeverék. Ezektől egyébként az is simán kitelik.
A titkos átjáró a házunk mögött

Mire eljött az ebédidő, már elég nagy pelyhek hullottak, elég sok vonatot is töröltek, és Melindáékat például haza is zavarták. Minket bezzeg nem.
Kilátás az irodából

Mivel hideg van, kedvet kaptam a leves evéshez is, pedig nem vagyok nagy rajongó. Persze többen is megjegyzést tettek a special soup-om láttán, hogy biztos ló van benne, ha-ha-ha, közöltem velük, hogy igen, smoky bacon and sweethorse. Mióta a hét elején megjelent a cikk a burgerben talált lóhúsról, mindenki erről beszél. Tegnap még egy ügyfél is felbukkant, hogy neki azonnal kell 50 angol meg ír, mert szombaton interjúzni akarják őket a nagy botrányról.
Sweethorse, my ass...

Este aztán date night volt, John a szokásos pubunkban várt rám, mialatt én pingvinként csúsztam South Ealing felé. A táj egyébként meglehetősen romantikusan nézett ki, bár jobban értékeltem volna, ha mondjuk egy kandalló mellől nézhettem volna.
Ealing Green... ez esetben Ealing White

Ma reggel aztán reménykedve néztem ki az ablakon, de sajnos a hó nem múlt el...
A kertünk a fagyott rózsákkal

6 comments:

  1. Építsetek hóóómacskáát!:D

    ReplyDelete
  2. De ahhoz ki kell menni a hidegbe :D John meg mindig mondja, h az meg oke, hogy ho van, de hogy annak miert kell ropognia a talpa alatt, az nagyon nem tetszik neki... :D

    ReplyDelete
  3. Jaj, pedig az a legjobb az egészben, hogy ropog. Én direkt mindig a takarítatlan részeken megyek, a szűzhóban, hogy ropogjon.:)

    ReplyDelete
  4. En azert megyek ott, mert az nem csuszik :D Nekem a ropogas mindegy

    ReplyDelete
  5. Na ja, a traktoros gumicsimma nem csúszik.:)))

    ReplyDelete
  6. Na szep... de az meg nem is meleg. Vagy igen? Mert ha az, akkor olyan nekem is kell :D

    ReplyDelete