Sunday 6 January 2013

Aww

Tegnap adtam egy kis tonhalat Tobynak vacsorára. Úgy tűnik, ezzel rögtön vissza is nyertem korábbi státuszomat, mint kedvenc bújós cimbi. Ő meg remek vállmelegítőként funkcionál.
Aww...

Arra még nem jöttem rá, hogy szem alatti sötét karikák eltüntetésére hogy tudnám használni. Ha egyáltalán... Mondjuk lehet, hogy aludni kellene. De az elmúlt napokban amikor épp nem arra ébredek, hogy John horkol, akkor általában arra szoktam, hogy fáj a vállam és nem érzem a karom. Vagyis érzem, csak olyan, mintha nem az én karom lenne. Érdekes. Pár hónapja, amikor először éreztem, akkor néhány nap alatt elmúlt. Most viszont néha napközben is csak fogja magát az egyik karom és... elhalványul... talán még ez a legtalálóbb kifejezés rá.

7 comments:

  1. Nóri, menj el dokihoz, lécci. Ez valami keringési bisz-basz. És nyomass magnéziumot, meg b6 vitamint.

    ReplyDelete
  2. ???
    Ok, koszi a tippet. Amugy is idoszeru most mar uj dokit keresni itt a kornyeken..

    ReplyDelete
  3. Bocsi, hogy ismeretlenül beleszólok (régóta olvasom a blogot, csak általában csendben vagyok) :) A tüneteid alapján nem feltétlenül kell azonnal keringési gondra asszociálni. Ha csak a karod zsibbadna, akkor lehetne, de mivel vállfájással párosul általában, így feltehetőn ízületi probléma. Egy csehül álló vállizom, nyakizom képes az egész kart lezsibbasztani. Manapság ezeket divat 'titkárnő betegségekként' aposztrofálni, mert az ülőmunka váltja ki, legtöbbször. Persze azért nézzen meg orvos is, nem akarok távdiagnosztizálni :)

    ReplyDelete
  4. ne ahhoz menjél aki kicsorgatta a véredet meg szanaszét szúrkált:) egyébként nekem egy masszázs megoldotta..

    ReplyDelete
  5. Igaz, lehet izület, sőt lehet stressztől is (ezért javasoltam a magnézium -b6 kombót), de ha úgyis esedékes a dokivadászat, akkor érdemes összekötni a kettőt.
    Ha a zsibbadás során ki is fehéredik, vagy hűvösebb is lesz a kézfejed, akkor inkább keringési.
    Na, jól megfejtettünk.:)))

    ReplyDelete
  6. Haha, de tenyleg :)
    Amugy masszazsra is szeretnek menni nemsokara, talaltam itt a kornyeken egy nem tul dragat.

    A kicsorgatos dokihoz nem megyek tobbet, mert uj haziorvost keresek. Itt amugy az van, hogy egy rendeloben van X orvos, aztan mindig ahhoz kapsz idopontot, aki epp szabad. Lehet konkretan kerni, h en ehhez meg ahhoz akarok menni, de akkor elofordul, h varni kell 1-2 hetet.

    A magnezium meg vitamin meg artani nem fog, ugyh majd azt is nezem. Multivitaminos pezsgotablettat mar vettem amugy :)

    Azt nem hiszem, h kifeheredik a karom, de neha tenyleg ugy erzem, hogy hideg/fazik, stb.

    ReplyDelete