Wednesday 9 January 2013

Shake

Reggel ismét gyötörtem magam egy kicsit valami ausztrál pilates videóval. A nő, aki a gyakorlatokat mutatja be pont úgy néz ki, mint John általános iskolai angoltanárja, just-call-me-Carol-Anne, ráadásul pont úgy is beszél.

Miután ez megvolt, csináltam magamnak egy breakfast milkshaket mogyorótejből, banánból és zabpehelyből, meg adtam hozzá egy kis juharszirupot is. Yumm... Ezekről a löttyökről egyébként az a hír járja, hogy helyettesítik a reggelit. Ezt nem igazán tudom, hogy kell elképzelni. Nekem úgy fél óra múlva már kopogott a szemem az éhségtől; az ilyeneket én amúgy mindig a reggeli mellé iszom, nem helyette, úgyhogy ma siettem is be az irodába megenni a szokásos weetabixemet. Ehh...


4 comments:

  1. 5:45-nél megfulladtam a röhögéstől :D Biztosan nehéz, de ez ahogy kinéz annyira vicces, hogy képtelenség kivitelezni :D :D

    ReplyDelete
  2. engem is csak az lelkesit, h elvileg ezek majd megerositik a mindenfele izmaimat es az majd de jo lesz a hatfajasomra... :D

    ReplyDelete
  3. Háhá, ezek kint fekszenek a buszmegállóban, ráadásul.:) Ez jó kis lájtos bemelegítő.

    ReplyDelete
  4. Aha, tenyleg jo, es ettol nem fog fajni a terdem se :)

    ReplyDelete