Monday 28 January 2013

Adventure cat

Mióta macskánk van, egy csomó olyan dologban van részünk, amiben eddig nem volt. A fára mászás csak egy volt a sok közül. Mivel szerencsétlen Toby valahonnan bolhákat is összeszedett, tegnap szereztünk neki egy bolhanyakörvet, és cseppeket is, amit közvetlenül rá kell csepegtetni. A remek drámai érzékkel rendelkező Toby persze úgy visított, mintha nyúznánk, akárhányszor ráhullott egy csepp. A használati utasítás rögtön azzal kezdődik, hogy ne hagyjuk, hogy a macska ezt magáról lenyalja. Persze Tobynak az első dolga az volt, hogy lenyalta. Nem is értem, hogy lehet ennyire hajlékony. Ezek után persze a fél délutánt köpködéssel és elborzadt nyávogással töltötte, meg teljesen random módon néha az oldalára dőlt és halottnak tettette magát. Persze csak amikor éppen figyelt rá valaki.

Hogy kicsit felvidítsuk, ismét kiengedtük, hogy élvezze egy a kertben a napsütést. Két óra elteltével gondoltuk, már eleget élvezkedett, és kimentünk megnézni, mit művel. De nem találtuk sehol. Tíz perc elteltével én már ott tartottam, hogy ez megszökött, soha többet nem is jön vissza. Amikor visszaértünk a házba, mondtam is Johnnak, hogy ha ez valaha előkerül, többet én ki nem engedem. Épp léptünk is volna be a lakásba, amikor mintha halk csengettyűszót hallottam volna. Megböködtem John könyökét, "Szerintem én már megőrültem. Mindenhol Tobyt hallom". A nevére megint csak nyávogással válaszolt, és a hangot követve hamarosan meg is találtuk a felső szomszéd, Phil, ajtaja előtt. Ehh.

Phil meg lejött később, hogy "Elveszett a Toby?", mert ő látott ám minket odakint. Gondolom megint leskelődött a függöny mögül, ahogy szokott. John szerint amúgy biztos nála volt a macska, Phil kidnapped Toby, mert annyira odavan érte, aztán amikor meghallotta, hogy visszaértünk, gyorsan kiengedte... és még rám mondja, hogy túlzottan gyanakvó vagyok.

13 comments:

  1. Elvileg van egy pont a macskán, amit nem ér el. Ez a két mellső lába között van, a hátán. Ide kell cseppenteni. Bár lehet Toby-nál nem működik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. De, de, cicáknál, kutyáknál oda kell, ill a tarkó tájékára cseppenteni, és tényleg nem nyalhatja le. Mindenesetre, örülök, hogy megint nem lett baja. De ez ilyen lesz, végig, mindig történik valami. Készülj fel.:) Nálunk is volt már minden diótól rángatózó mérgezés, csokimérgezés, torokgyulladás, fülatka, és az első napon rengeteg bolha és kullancs (talált, meg síntéri ebek).
      Viszont baromi jó hír, hogy nálatok elvileg már forgalomban van a nyakörvre szerelhető gps nyomkövető, amit én egyből megrendelek, ahogy megjelenik a második generációs fejlesztés.:)))

      Delete
  2. Hat az ugy van, hogy elvileg nem eri el, de addig ficergett, amig szet nem folyt a szoren, es lefolyt oda, ahol meg mar eleri... :D

    A GPSt en is neztem, de olyan nagyok... vagy csak Toby kicsi, nemtom... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyok, ezért várom a második generációt.:)

      Delete
  3. Omg, azért nem semmi ez a cica. Nem is hittem volna, hogy ilyen az élet egy macskával. 'Life with Toby' :D
    Meg milyen creepy szomszédod van már :O Azért durva lenne, ha tényleg nála lett volna a cica, míg ti odakint kerestétek :O
    Örülök, hogy Toby épségben előkerült :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez amugy a karacsonyfas/kepeslapos szomszed :D

      Delete
  4. igen, azt szokták mondani, hogy az állatok mindig hasonlítanak a gazdáikra:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezt John szokta mondani: "Latszik, h a te macskad, folyton ehes, es ha 5 percet kesik a vacsora, vege a vilagnak"
      Meg koran kel, mint en...

      Delete
  5. Én a helyetekben vigyáznék a szomszéddal, a nagynéném az utcából már több macskát is elcsábított. Addig szeretgette-etetgette őket, míg egyszer csak nem mentek haza többet. :) Állítja hogy ő nem hibás, csak így alakult.

    ReplyDelete
  6. Na mondjuk ettol en is felek.
    Pont tegnap olvastam egy blogon, h az iroja bekoltozott az uj hazba, es a szomszedban volt egy cica. Ok meg rogton el is kezdtek etetni meg itatni, mert "a gyerekek ugy szeretik es a cica meg unatkozik"

    Ugyhogy en ezert is nem akarom egesz napra kiengedni, ahogy J tervezi

    ReplyDelete
  7. Ha ez tényleg valódi veszély, akkor lehet, őt kellett volna befogadni:http://legacy-cdn.smosh.com/smosh-pit/122010/ugly-cat-2.jpg

    ReplyDelete