Monday 4 February 2013

We are out of orange juice...

Tegnap este John bekiabált a konyhából, hogy tudassa velem, elfogyott a narancslé. Amikor azt válaszoltam, hogy tudom, csalódottan visszasomfordált a szobába, és szomorú szemekkel megkérdezte, "Akkor én most hogy fogok aludni?".

Amúgy én meg nem is értem az összefüggést, hogy lehet aludni, meg inni egyszerre, pedig ő ezt csinálja folyton. Nekem meg oda kell figyelnem, hogy lefekvés előtt pár órával már ne igyak semmit, mert én viszont  aludni és a fürdőszobába kijárkálni nem tudok egyszerre.

Ehh...

A minap egyébként láttam valami videót, amiben egy félmeztelen izomcsávó arról győzködött mindenkit, hogy a narancslé az mennyire szar, mert egy pohárral meginni belőle az olyan, mint megenni hat narancsot. A hatás kedvéért még rá is kérdezett, "Ugye milyen rémesen hangzik? Te se ennél meg hat narancsot." Pedig én simán azt is... Az izomcsávókra meg már csak azért se szoktam hallgatni, mert azok a versenyek előtt képesek három napig nem inni, csak hogy még szálkásabnak nézzenek ki, a szomjazástól meg már nyilván a narancslét inni is jobb, hiába hangoztatják, hogy az ördög műve.

No comments:

Post a Comment