Tuesday 12 February 2013

Irodai egypercesek

Elegem van abból, hogy nekem folyton csökkent értelműekkel kell dolgoznom. Bár sok időbe telik, de én nem bánom, ha valamit ötször el kell magyaráznom valakinek, még akkor se, ha az illetőnek elvileg több év tapasztalata van, és jobban kellene tudnia a saját dolgát. De ha ezek után nekem csak bólogat, meg igenezik, aztán meg csak azért is elrontja, akkor attól már általában elvesztem a türelmem.

Az ügyfél meg ilyenkor persze engem hív fel tajtékozva, én meg csak lesek, hogy ez miről beszél, amikor elvileg azt a problémát órákkal ezelőtt megoldottuk. Amikor erre a biztonság kedvéért rákérdezek a programozónál, az csak hümmög, meg kitérő választ ad. Azt még azért hozzá kell tennem, hogy péntek este is én vettem észre, hogy valami nem úgy működik, ahogy kellene, de ők meg csak tiltakoztak, hogy az nem létezik, mert ők pontosan azt csinálták, amit mondtam nekik. Az egyikük aztán rájött, hogy bár pontosan azt csinálták, amit mondtam nekik, elfelejtettek ezt meg azt hozzáigazítani, mert én arról nem szóltam. Elkeseredésemben én már csak röhögni tudtam ezen, hogy egyrészt nekem nem kell tudnom, hogy kell scriptet írni, neki viszont igen, másrészt ha tudták pénteken is, hogy ez így nem lesz jó, akkor miért nem szóltak. Erre kiderült, hogy csak ez az egy illető tudta, de ő meg nem volt ott. Ehh...

Tegnap este 10-ig dolgoztam, és próbáltam egyedül helyrehozni, amit ezek a szerencsétlenek csapatosan rontottak el. A különbség közöttünk annyi, hogy én nem értek hozzá, ők meg elvileg igen. Mégis nekem sikerült a problémát megoldanom, ők meg erre annyit válaszoltak, hogy megnézték mit csináltam, és elvileg működnie kell. Elvileg. Ezeknek amúgy mindenhez ilyen a hozzáállásuk.

Hogy egy kicsit jobban érezzem magam, játszottam egy kis Secret Worldöt is ezek után, pedig már nagyon álmos voltam. Úgy tűnik a vérfarkasok tömeges kardélre hányása tényleg segített, mert utána igen jól aludtam, még valami jó álmom is volt, steaket ettem egy csodaszép tengerparton.

Ma viszont megint munka, ugyanezekkel az emberekkel, és még az új projektemhez is őket kaptam meg, mert a román irodában egy programozó se ért rá.

Le vagyok sújtva.

No comments:

Post a Comment