Saturday 16 February 2013

Rosy chocolate

A marketing megint csak működött rajtam, mert ahogy csíkokkal, úgy rózsával is elég sok mindent el lehet nekem adni. Azért a turkish delightos forrócsokit majdnem kihagytam, mert nem elég, hogy tejpor van benne, ami meg ugye laktóz, - azt meg én nem tolerálom -, meg tejsavó por is, de a cukor mellett még aszpartámot is tettek bele, csak a jó ég tudja, minek. Viszont annyira fúrta az oldalam, hogy milyen lehet, hogy muszáj volt kipróbálnom, talán ettől még megmaradok...

Az illata egyébként jobb, mint az íze, sőt, én nem is értem, minek bele ennyi cukor, más ízt nem is nagyon lehet érezni rajta, de így legalább nem fenyeget a veszély, hogy függő leszek.

Ehh...

2 comments:

  1. Mert török, ők az eszpresszót is 5-6 kockacukorral isszák :P

    ReplyDelete
  2. Volt egy olasz kollegam, aki szinten... szinte latni lehetett a kis szigetkent kimeredo cukorhalmot. De amugy ezert nem iszok en ilyen csokikat szinte soha, mert egy adagban van annyi cukor, amit en egy heten eszek :D Es pl szerintem anelkul finomabb is...

    ReplyDelete