Monday 17 December 2012

Xmas Party

A Christmas party végül egész elviselhető volt. Az este nagy részét a Social Comittee tagjaival töltöttem, akik a nevükkel ellentétben nem csak, hogy nem túl szociálisak, de némelyikükkel még soha az életben nem váltottam egy szót se, még köszönni se szokott, pedig már vagy két éve együtt dolgozunk. Egyébként ők szokták rendezni a Quiz Nightot, amire aztán rajtuk kívül senki nem megy el, és nemrég mozizós estét is tartottak, amire megint csak nem ment senki, aki nem tag. Úgy tűnik, remekül beillettem a soraikba. Persze egyből meg is próbáltak meggyőzni, hogy legközelebb majd menjek velük pubozni is, mire csak visszakérdeztem, hogy ez megint egy Antisocial Comittee Night lesz-e, amire ők csak halál komolyan bólogatni kezdtek és megjegyezték, hogy tetszik neki az új név.

A Grace Barban voltunk egyébként, ami különösebben senkinek se tetszett, főleg, hogy a nekünk lefoglalt sarok közvetlenül a mosdók mellett volt, továbbá minden negyed órában utat tört közöttünk egy pultos, két hatalmas szemetest húzva maga után. Remek. Amikor például Leanna megkérdezte, mi a véleményem az estéről, csak annyit mondtam, hogy ebben a pillanatban épp teljesen hülyének érzem magam, hogy itt állok és ordítok a fülébe, mert azt se hallom, amit én mondok. De legalább nem kellett fizetnünk az italokért. Legalábbis az első öt ingyen volt. Én kaptam még egy hatodikat is, mert amikor a Főnök a német irodából megkérdezte, mit kérek, rávágtam, hogy fehér bort. Meg is jegyezte, hogy "I like your style", mert állítása szerint eddig bárkit kérdezett, azok csak zavartan vigyorogtak, hogy nekik nem kell semmi. Mondtam neki, hogy az az ő bajuk, és velem rossz lóra tett, ha ezt várta.

Enni egyébként tényleg csak ilyen vackokat kaptunk, mint rántott csirkeszárny, sültkrumpli, tavaszi tekercs, meg mozzarellagolyó. Volt egy tálca baguett karikákkal, és azon meg csirke volt, én meg pont mellette álltam, úgyhogy engem faggatott mindenki, hogy mi az. Fogalmam se volt, de végül már annyira elegem lett belőlük, hogy megkóstoltam, majd amikor Bruce elmésen megjegyezte, hogy szerinte valami hús, rávágtam, hogy coronation chicken, neki meg felcsillant a szeme, hogy én mindent tudok, aztán képes lett volna még a receptet is elmeséltetni velem. Ő egyébként dél-afrikai és miután Topper közölte vele, hogy az én pasim is az, Bruce vagy tíz percig követett és lelkendezett, hogy ez mekkora királyság.

Ehh...

No comments:

Post a Comment