Thursday 25 October 2012

Irodai egypercesek

Frenchie és a Polski Tiger néha együttes erővel állnak neki emailt fogalmazni az ügyfeleknek, amiből aztán igencsak érdekes végeredmények születnek. Nem azt mondom, hogy én mindentudó vagyok, de ha nem tudom, hogy írjak meg valamit, akkor biztos nem az angolul alig beszélő francia kolleganőmhöz fogok fordulni tanácsért, amikor van rendelkezésre álló angol forrás. Igaz, pont tegnap láttam az egyiket moniternek írni a monitort, meg random aposztrófokat tenni mindenhova, úgyhogy őt ki is húztam rögtön a listáról, de azért a többségük nem ilyen.

Ahogy a könyvtáros tanárom mindig mondogatta: nem kell mindent tudnod, csak tudd, minek hol nézz utána.

Johnt szoktam egyébként rendszeres keresztkérdések alá vetni, de egyelőre úgy tűnik, nem bánja.

No comments:

Post a Comment