Sunday 5 August 2012

Jó reggelt

Nem vagyok egy hippi, aki csak csírákon, magokon és fényen él (John szerint fontos hozzátenni, hogy még), de a lassan négy hete tartó kísérletezéseim arra az eredményre vezettek, hogy tejen se kellene élnem tovább. Különösebben nem vagyok ettől lesújtva, főként csak kávéhoz és palacsintához használtam. A kávé viszont finom szinte bármivel, kivéve talán a sima, édesítetlen (van ilyen szó?) szójatejjel, mert abból hamar túró lesz, és a mai palacsinta bizonyította, hogy a mandulatej semmivel sem rosszabb, mint a hagyományos.

A juharszirup meg nomnom nomnom....

4 comments:

  1. Hehh... igen, engem is utolért. Csak a régi tartalmat nem tudom áthozni. (A bejegyzéseket egyesével igen, de a kommenteket szerintem nem)

    ReplyDelete
  2. A mandulatej teljesen rendben van :)

    Amúgy örülök a váltásnak, csak meg kell még szokni a dolgot, nekem az egész blogspotos rendszer kicsit fura :)

    Mindazonáltal, remélem a nevemet jól adja be... :/

    ReplyDelete
  3. Mandulatejből is vettem simát, ami nem édesített, de az pl kávéba nem jó, mert az is olyan darabos lesz, mint a szója.

    Kinézetre amúgy marad ugyanolyan a blog, mint eddig :) Nekem is még fura, de a képszerkesztőt már most jobban szeretem. Végre be tudom őket tenni középre... mwhahaha...

    ReplyDelete