Tuesday 19 March 2013

Irodai egypercesek

OMG, én annyira dühös vagyok... Az elmúlt két percet cuki cicás meg kiskutyás képek nézegetésével töltöttem, mert ugye mióta nemdohányzó vagyok, nekem már csak ez maradt, meg az evés, de két szelet csokis pirítós meg egy bödön joghurt és mangó után már semmi nem fér belém.

Egy kicsit már jobban érzem magam. Már nem akarok mindenkit megfojtani... Bár az előbb Boiled-Rice igen kicsire húzta össze magát, amikor rávetettem a halált okozó pillantásomat, és megjegyezte, hogy "You are scary"...

2 comments:

  1. No de annyira dühösnek lenni, hogy egy hete nem írtál semmit, még a jól megszokott hétvégi reggeli fogásokat sem? :(

    ReplyDelete
  2. Ah, tenyleg... ugy voltam vele, h elobb biztos el kene magyaraznom, miert is vagyok duhos...

    ReplyDelete