Sunday 3 March 2013

Defiance

A Defiance egy MMO shooter, ami alapvetően nem az én műfajom. Mármint a shooter része, az MMO az rendben van. Viszont a sorozatot már nagyon várom, úgyhogy egyre jobban hajlok arra, hogy a játékot is kipróbáljam.

A The Secret Worldhöz hasonlóan ez megint csak egy olyan játék lesz, ami nem egy távoli világban játszódik, hanem az általunk ismert Földön, csak itt nem misztikus és horrorisztikus lények kerülnek elő egyik napról a másikra, hanem egy távoli galaxisból érkező idegenek próbálják meg elfoglalni a bolygónkat.
Ahogy az egy MMO-tól elvárható, lesz egy story quest, amit akár egyedül is végigjátszhatunk, és lesz rengeteg csoportos küldetés is.
Igaz, pont a minap nyávogtam egy kicsit Johnnak, hogy igazából hiányzik a Rift, meg a fantasy világ, azért annyira mégse, hogy például megint kifizessem rá a havidíjat, és bár a Guild Wars 2 az fantasy, ott meg a jól meghatározott szerepek hiányoznak nekem. Igen, tudom, ez volt benne a forradalmi újítás, de én szeretek mindenféle healert játszani, és hiányzik, hogy itt meg nem kell. A Defiance-ban meg fogalmam sincs, mi lesz, nagyon nem is akartam semmit elolvasni előre, majd meglátom, ha megjelent.

No comments:

Post a Comment