Saturday 29 September 2012

Sgt. Pepper

A lakás végre kezd úgy kinézni, mintha emberek laknának itt, nem pedig orkok. Már csak egy doboztól kellene megszabadulni, a ruháimmal van tele, de nem tudom hova tenni őket. John szerint persze úgy is megszabadulhatunk a doboztól, hogy a ruhák még benne vannak. Ehh... A fele ruhatáramat már amúgy is eladományoztam a charity shopban. Végre a Beatles poszter is előkerült, fel is tettük a kandallópárkányra, hogy valami szín is legyen már abban a sarokban.
Holnap még össze kell szerelnünk az új asztalomat, és most már legalább látom, hogy tényleg el is fog férni. Igaz, a létező legkisebbet vettem. Furcsa lesz majd szerintem, mert az elmúlt években laptopom volt, amivel hol a kanapén fetrengtem, hol a fotelban ültem, de most vettem végre egy asztali számítógépet, mert múlt hétvégén a laptopom kishíján elhalálozott hat óra Guild Wars 2 után.

4 comments:

  1. Hú mennyire jó már az a Beatles poszter, nekem is kell egy :OOO :DDDD

    ReplyDelete
  2. ... es £3 volt az Amazonon... :)

    ReplyDelete
  3. temérdek pénz költöttem mindenféle poszterekre, aztán most, hogy valószínűleg költözöm, és az Ő akarata nagyobb mint az enyém, valószínű, hogy mind a pincében végzi..

    A ruhákkal pedig én is ugyanígy vagyok.. csak én még nem pakoltam össze.. ott tornyosulnak a kanapén, várva, hogy miután a barátok átnézték (mert a felét nem hordtam) jobb helyre kerüljön.. nahja, a könyvekkel még bajban leszek.

    ReplyDelete
  4. :( ... a konyvekkel meg ugy voltunk, h miutan mindet kipakoltuk (mi azt hittuk, ez mind) felfedeztunk megy hatalmas dobozt, de John azt mondta, azok osregi konyvek es mar szetesoben, ugyhogy inkabb elviszi a charitybe, csak nem tudom, hogy, mikor eleg nehez.
    Miota Kindle konyveket veszek, legalabb ez a problema meg van oldva... :)

    ReplyDelete