Friday 27 July 2012

Irodai egypercesek

Waffles és én együtt dolgozunk egy projekten. Átlagosan három smileyt küld emailenként. Mi jöhet még?
Tegnap meg Pickles és én elmentünk találkozni az ügyféllel. A cég többek között a zöld energia és a fair trade mellett kampányol, hirtelen kedvem is támadt volna ott dolgozni. Pickles amúgy azzal kezdte a bemutatkozást, hogy sajnos nem tud névjegykártyát adni, mert a Nagyfőnök kidobatta az összes frissen készült darabot, mondván ő a sárgának nem ezt az árnyalatát rendelte. A két nő ezen már eleve el volt szörnyedve, és amikor Pickles megjegyezte, hogy micsoda pénzkidobás, az egyikük csak csendesen hozzátette, hogy "Na meg a fák ugye. Ne feledkezzünk meg a fákról."
Ezek után csak még jobban azt éreztem, hogy de jó is lenne itt dolgozni és végre valami hasznosat csinálni, meg itt biztos mindenki ilyen hippi, mint én, már szinte láttam lelki szemeim előtt, ahogy az új kollegáimmal babcsíráról, szójatejről meg szódabikarbónás hajmosásról beszélgetek ebédszünetben.
Ehh...

No comments:

Post a Comment