Monday 16 September 2013

Yes is the new no

Azt már megszoktam, hogy némelyik ügyfélnek lassú a felfogása, meg azt is, hogy sokan még életükben nem csináltak online researcht, és akkor azoknak szépen el kell magyarázni mindent az elejéről. Arra is már rájöttem, hogy legjobb egyszerűen fogalmazni, meg nem sok technikai kifejezést használni, mert az hosszú, és úgyse olvassák el, aztán simán megkérdezik még ötször.

De a legutóbbi ügyfelem sikeresen felülmúlta az összes eddigi tapasztalatomat. Miután elküldtem neki a linket, hogy lássa, milyen lesz a kérdőív, amit majd kiküldünk a jelentkezőknek, először megkritizálta, hogy túl egyszerű a design, aztán meg hogy a résztvevők majd nem fogják érteni a kérdéseket - azokat ő írta amúgy -, és ezen felül ő nem érti, hogy mi micsoda... Szóval ismét azt hittem, minél egyszerűbben válaszolok neki, annál jobb...


Client: Just a question... Are you going to remove the question numbers from the top of the page once I finished testing and you invite real respondents?
Nory: Yes.

Client: I'm a bit worried. Your answer suggest that you will not remove the question numbers and I really don't like the way it looks.

WTF?

2 comments:

  1. Ugye? Megmutattam Frenchinek meg G-Dognak, mert lehet, h en vagyok hulye, de szerintuk se en :D

    ReplyDelete